luni

Cine a biruit moartea?

Hai, spune-mi cine a biruit moartea: Isus
Cine-a calcat peste ea? Isus
Cine e Leul din Iuda: Isus
Scutul, taria mea.

Hai spune-mi cine a biruit frica: Isus
Cine-a calcat peste ea? Isus
Cine e Leul din Iuda: Isus
Scutul, taria mea.

Aleluia Aleluia Aleluia, Isus este Domn !
Aleluia Aleluia Aleluia, Isus este Domn!


Hai spune-mi cine-a murit pentru mine: Isus
Cine-a murit pentru noi? Isus
Cine-a murit pentru lume? Isus
Glorie doar Regelui!

Hai spune-mi cine-ntr-o zi se va-ntoarce: Isus
In fruntea ostirii Lui? Isus
El va primi inchinarea: Isus
Pamantul si cerul e-al Lui!

Hai spune-mi cine e Imparatul: Isus
Cine pe noi ne-a salvat? Isus
Cine-a rabdat pentru lume? Isus
Fie-n veci glorificat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.