sâmbătă

N-ar fi un maine

Stiu, singur de-as fi,
Nu as putea sa-mi umplu inima
Sa simt caldura unei maini
Stiu, n-as avea nici un vis
Si n-as cunoaste cand o stea pe cer
S-ar naste si cand ar muri, n-as stii
Pentru mine traise ea,
Pentru mine-a stralucit.

N-ar fi un maine pentru mine
Far' de nadejde fara Tine
N-as putea sa traiesc nici o zi

Nu-i nici o noapte, nici dimineata,
Fara ca viata Ta sa imi dea viata
Fara Tine in inima,
Nu pot sa traiesc, nici o zi.


Stiu, ca marea e-a Ta
La fel si muntii-n frumusetea lor
Imi umple inima cu dor
Stiu, de-as avea tot pamantul
Cu bogatiile dincolo de gand
Chiar implinindu-mi orice vis, oricand
Orice minune de-ar fi a mea
Dar de n-ai fi Tu in ea.

Oooooo Doamne...
Primesc ce-mi daruiesti
Din Tine ma inspir
Oooooo Doamne...
Traiesc caci Tu traiesti...
Esti ceea ce respir.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.