vineri

Am iesit din lume

Am iesit din lume, dar lumea e in noi
Iubim mai mult pacatul, am strans mai mult gunoi
Pacatu-i tot mai mare, mai mult il pretuim
Lumea e in noi, cu tot cu ea pierim.

Sa iasa lumea din noi acum 
Dati la o parte tot ce nu-i bun
Sa aruncam gunoaiele
Sa nu ardem ca paiele
Iesiti din lume fiti pocaiti
Si cu pacatul sa nu glumiti
Caci vine-o zi cand vom pleca 
Si Domnul ne va judeca.

Am iesit din lume, dar tot privim 'napoi
In inima ta frate se da mare razboi
Se lupta Duhul Sfant, cu tot ce e firesc
Dar tu dai inapoi, la lume iar privesti.

Am iesit din lume, dar tot la ea privim
Stam tolaniti in casa, Scriptura n-o citim
Stam la televizoare cu ochii pironiti
Ore-n sir de-a randul, dar suntem pocaiti.

De ai iesit din lume, fii frate credincios
Asa cum la-nceput pe cale tu ai fost
Nu-l vinde pe Isus pe-un lucru de nimic
Ramai dar credincios, sa poti fii mantuit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.