marți

Opreste Doamne incercarea

M-apasa tot mai greu povara si gustul ei e prea amar
Caci simt in piept cum suferinta, aprinde al durerii jar
Privesc in zari si in tacere, astept sa-mi vina un raspuns
Caci Domne Tu-mi cunosti durerea, de Tine nu-i nimic ascuns!

Opreste, Doamne incercarea, caci parca jugul mi-e prea greu
Smerit te rog revarsa-Ti mila, caci numai Tu-mi esti Dumnezeu.
La Tine vin in ceasuri grele, Parinte si Ocrotitor
Cand iti simtesc apropierea, imi este jugul mai usor! 


Nu am la Tine nici un merit si recunosc dreptatea Ta
Dar in genunchi te rog, ai mila si iti arata dragostea
Imi iarta tot trecutul Doamne, caci nu Ti-a fost Tie placut
Iti multumesc pentru rabdarea, ce pentru mine ai avut!

Opreste-odata, Tu, furtuna ce sufletul mi-l rascoleste
Caci Tu mi-ai fost dintotdeauna, Parintele ce ma iubeste
Tu nu ma vei lasa de prada, atacurilor celui rau
Desi nu-Ti merit izbavirea si eu sunt un copil al Tau!

Opreste Doamne incercarea, caci parca jugul mi-e prea greu
Smerit te rog revarsa-Ti mila, caci numai Tu-mi esti Dumnezeu

Apleaca-Ti azi te rog urechea la lacrimatele-mi cuvinte
Si de la tronul indurarii, asculta ruga mea fierbinte
La Tine vin în ceasuri grele, Parinte si Ocrotitor
Cand iti simtesc apropierea imi este jugul mai usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.