sâmbătă

Vom strabate ani amandoi

Ca un scump copilas Te urmaresc cu privirea
Mana Tu mi-o intinzi eu de deget Te prind si simt iubirea
Ochii Tai imi zambesc, tot ce-mi doresc este pretul Tau
Si-adorm surazand, cu capul plecat la pieptul Tau.

Vor trece anii insa noi
Ii vom strabate amandoi
Iar intr-o zi ma vei rapi
Acolo unde lacrimi nu vor fi.
(Acolo unde moarte, unde noapte, unde lacrimi... nu vor fi)

Ca o raza-n amurg vrand sa retina lumina
Poala Ta o ating, puterea de sus imi inunda fiinta
Orice temeri dispar, noaptea in zi se preface
Cand aud glasul Tau, speranta in piept simt ca renaste.

Doar Tu stii durerea mea
Susur bland in clipa grea
Fata imi intorc in ruga spre un tron de har
Ma intorc la Tine iar
Ma intorc.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.