marți

Te-am vazut

Te-am vazut candva, purtai crucea grea, erai trist si parasit
Si n-am inteles, Isuse iubit, caci pentru mine ai venit
Cand in palma Ta cuiul adanc intra eu am plans si-am suferit
Dar n-am inteles, Isuse iubit, ca pentru mine Te-ai jertfit.

Dar Tu ai venit, o, Doamne ca sa patimesti
Cerul Sfant lasat-ai, sa ma mantuiesti
Cum as putea sa-Ti rasplatesc, o, Mielule Ceresc
Pentru ca sus pe Calvar, iertare Tu mi-ai dat in dar
In viata-aceasta eu n-as putea sa-Ti rasplatesc iubirea Ta
Dar sa-Ti arat dragostea Iti dau in dar inima mea.
(Sa fie-n veci a Ta!)

Te-am vazut candva sus pe Golgota, pe o cruce tintuit
Si n-am inteles, Isuse iubit, caci pentru mine-ai suferit
Cand in coasta Ta sulita intra Si-ai strigat, "s-a ispravit"
Privind sus la cruce spre Tine Isus, ai vrut sa-nteleg cat m-ai iubit.


2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.