marți

Mai trimite Doamne

Ma simt ca o frunza purtata de vant
Ca o trestie franta pe malul unui lac
Ca un muc care abia mai fumega
Dar fara Domnul mult, mult prea sarac.

Furtuna e mare, iar barca mi-e inecata
Nu mai pot vasli as vrea, s-ajung la mal
Ma uit in jurul meu si vad doar barci scufundate
Mai vin-odata sa nu ma pierd in larg.

Mai trimite-mi Doamne, X3
Incurajari
Ca mi-e greu pe cale, nu mai am rabdare
Mi-ai spus sa Te chem, cand imi este greu.

Azi e clipa sa Te strig,
E momentul sa Te chem, in ajutor
Nu vreau sa Te pierd Isuse,
Nu vreau sa Te pierd, caci prea mult Te iubesc.

Nu strig fiul lui David, ai mila de mila
Nu sunt orbul Bartimeu cel din vechime,
Nu-s femeia cananeanca cea din scripturi
Sa cer de la Tine doar faramituri.

Sunt un simplu calator spre tara mea
Sunt un copil fara de-ajutor
Tu esti Tatal meu, Tu esti Mama mea
Ma-ncred in Tine, din tineretea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.