miercuri

Te iubesc Isuse

Ma uit in urma mea si vad ce mult mi-ai demonstrat,
Ca tot ce am din mana Ta, am capatat
Nimic nu e mai scump, decat ce Tu mi-ai daruit,
Salvarea prin Isus ce pentru mine s-a jertifit.

Te iubesc Isuse, Te iubesc!
Caci mi-ai dat viata, mantuirea fara sa platesc.
Te iubesc Isuse, Te iubesc!
Din inima mea vreau sa-Ti multumesc.


Eu cred si inteleg c-aici nu voi mai sta prea mult,
Isus mi-a pregatit un loc unde ma duc,
Dar pan' atunci ajuta-mi Tata sa nu obosesc,
Puternic in credinta, firea vreau s-o biruiesc.

Nu este Tata mai atent ca Tatal meu ceresc,
Si cand n-ascult chiar prin nuia imi spune: Te iubesc!
In viata au venit momente ce m-au daramat,
Dar imi aduc aminte cand de jos m-ai ridicat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.