miercuri

Am sa raman cu Tine

Pe veci am sa raman cu Tine, Mantuitorul meu iubit
Caci pe o mare-nfuriata, Tu singur nu m-ai parasit
Plecara prietenii si fratii, inspaimantati de val si vant
Taiara ancora nadejdii si o trantira la pamant.

Tu ai ramas cu mine-n barca, carmaci cum n-am mai intalnit
Si peste-a lumii valuri grele, Isus cu Tine am plutit
Tu nu Te-ai infricat de valuri, N-ai tremurat de-amenintari
Caci plin de har Tu porti iubirea si-o dai in cele patru zari.

Pe veci am sa raman cu Tine, Mantuitorul meu iubit
Caci jos in valurile vietii, nicicand Tu nu m-ai parasit
Si vom pluti prin valuri grele spre tarmul vesnic si sublim
Caci toate dorurile mele sunt ancore-n ceresc Elim.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.