luni

Pe drumul cel de piatra

Pe drumul cel de piatra de pe-o colina 'nalta
Isus cu fata trista privea, privea inspre cetate
Cetatea mult iubita vazandu-i nepasarea El plangea.
Ce n-am facut eu oare pentru Tine
Ca sa ma crezi ca am venit de sus?
Te-am vindecat si ti-am facut doar bine
Dar tu ai refuzat harul adus!

Ierusalime, te-am iubit
Ierusalime, la tine am venit
O, de-ai fi cunoscut tu astazi
Vremea cercetarii tale
Si lucrurile care pot sa-ti dea salvare.


Pe drumul cel de piatra, pe o colina inalta
Isus cu fata trista mergea, mergea cu crucea-n spate
Inconjurat de gloate , purtand povara lumii cea grea.
O, lume cum de n-ai vazut in mine
O stea care din Iacov rasarea?
Lumina care lumineaza-n lume
Pe-Acel care putea sa-ti dea viata!


Pe drumul vietii tale Isus trece si astazi
Privind in urma ta ce ai lasat, priveste-L daca plange
Si are fata trista vazandu-ti faptele ce le-ai urmat
Caci anii petrecuti in lumea aceasta
Sunt scrisi acolo sus in cartea Sa
Daca-ai umblat in caile dreptatii
Isus te va chema in slava Sa.


Ierusalime, tu esti iubit
Ierusalime, la tine am venit  

Deschideti astazi inima ta
Sa intre Imparatul in ea
Caci maine poate fi-va prea tarziu
Esti gata de-al intampina
Sau plange pentru starea ta
Intoarce-te cat nu e prea tarziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.