marți

N-am pe nimenea sub cer

N-am pe nimenea sub cer, doar pe Tine
Mai aproape si mai bun si mai sfant,
Prietenii si cei dragi trec cand le vine
Ceasul greu, plecarea de pe-acest pamant.

Numai Tu Isus nu treci
Tu ramai in veci de veci, slava Tie,
Tu ramai langa noi ne-ncetat

Domnul meu cel minunat
Fi laudat, fi inaltat pe vecie,
Dintre toti esti Doamne cel mai adorat.


Despartit de Tine nu pot niciodata
Viata n-are sens si totul e pustiu,
N-as avea cui sa spun: mama, tata
N-as putea sa ma mai simt al Tau fiu.

Dar Tu ma primesti mereu
Caci esti Fiu de Dumnezeu, slava Tie,
Si-ai promis Isus candva: ,,n-am sa te las"
Pe Golgota cand mureai
Infierea ca sa-mi dai pe vecie,
Prieten bun credincios mi-ai ramas.
 

Stand la pieptul Tau Isus, ma simt bine
Sunt ferit de-orice dureri si mangaiat,
Vin adesea din neant soapte straine
Sa-mi ia siguranta ce Tu mi-ai aratat.

Dar eu stiu ca ma iubesti
Si n-ai sa ma parasesti, niciodata,
Doamne vreau sa ramai comoara mea
Cand umblarea-mi voi sfarsi
Si la Tine voi sosi in bucurie,
Sa ma-ntampini in prag Isus as vrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.