luni

Amandoi

Cand valuri se ridica si imi este frica,
O Doamne, fii cu mine!
Cand e ceata, nu mai am speranta
Ramai si-atunci cu mine
Cand vantul si furtuna loveste intruna
Te rog ajuta-ma!
Cand este greu, ma rog mereu
O Doamne, scapa-ma!

Nu ma lasa Isuse, in mocirla si noroi
Pe cararea vesniciei vreau sa mergem amandoi!

Cand boala ma ajunge si viata mi se stinge
Vreau sa-mi dai credinta!
Cand voi trece pragul, doresc sa flutur steagul
De biruinta!
Sa nu dau inapoi prin orice nevoi
Vreau sa 'naintez!
Cand negura e mare si Cel rau da tarcoale
Ajuta-ma sa veghez!

Nu ma lasa Isuse, cand sunt in nevoi
La bine si la greu sa fim amandoi!

Chiar de mi-as pierde tot ce se vede,
Nu ar conta!
Dar doresc, ma straduiesc
Sa nu pierd mantuirea!
In ziua mare, la sarbatoare
Vreau sa fiu si eu!
Cu mirele dorit, cu mirele iubit
Cu Tine, Domnul meu!

Nu ma lasa Isuse, la judecata de apoi
Vreau in cerul sfant sa fim amandoi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.