vineri

Nu pot uita

Gandul meu sus la cruce se indreapta
Spre-acel loc unde sange a curs
Imi inalt azi privirea spre cruce
Ca sa vad pe-al meu Domn rastignit
Vad si azi cum Acel fara vina
E lovit!

Nu pot uita cum pe crucea grea
Mureai pentru mine, dureri si suspine
Adanc sufereai si-atunci ma iubeai
Tu, pe mine.

Ostenit duce crucea spre Golgota
Al meu Domn varsa lacrimi parasit
Ca un miel poarta a mea povara
Fara glas chiar si cand e lovit
In smerenie deschis-a El calea
Fii slavit!

Atat de mult m-ai iubit, viata Ti-ai dat
Pentru mine-ai murit
Atunci ma iubeai, pentru mine mureai
Mi-ai iertat vina grea
Nu pot uita, ai spalat vina mea
Ai ascultat ruga mea
Esti Domnul meu, nadejdea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.