marți

Eu vreau sa locuiesc

Eu vreau sa locuiesc in pragul casei Tale
Si sa ma bucur de prezenta Ta
Sa-Ti laud numele Preasfant si mare
Si sa Te preamaresc totdeauna.

Eu vreau sa simt iubirea Ta de Tata
Sa stau o, Doamne lang-al Tau izvor
Sa beau pe veci din apa Ta curata
Si sa-mi alin sufletul ars de dor.

Sa pot vibra in duh la vocea Ta duioasa
Sa strig, Osana cand Te simt trecand
Sa-mi spui din nou ca am in cer o casa
Sa ma inunde iar susurul bland.

Sa ma ascund sub mantia-Ti de raze
Si sa Te simt de mana cum ma tii
Sa fiu purtat la ape vii si oaze
Care tasnesc spre Tine-n vesnicii.

Iubirea Ta Isus as vrea sa-mi arda-n suflet
Si tuturor cu drag sa o pot da
Sa fiu curat in cuget si in umblet
Si pacea Ta pe veci s-o pot avea.

Lumina Ta sa fie calauza
In miez de noapte pe cararea mea
Iar cand mai cad si cel rau ma acuza
Ajuta-ma s-alerg la Golgota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.