joi

N-am cuvinte Doamne indeajuns

N-am cuvinte Doamne indeajuns
Sa iti mulţumesc pentru ce mi-ai dat,
Sa Iti mulţumesc pentru harul Tau
Ce-n viata mea L-ai aratat.

Tot aurul din lume de-as avea
Nu e de-ajuns ca sa Te rasplatesc
Si inc-o viata Doamne de-as avea,
Nu mi-ar ajunge ca sa-Ti mulţumesc.

Mi-ai dat un dar minunat
Ce niciodata nu l-as fi visat
Mi-ai dat un dar minunat
Ce niciodata n-as fi meritat.

De nu Te-ai fi gandit la mine,
As fi fost o umbra pe pamant,
As fi fost o floare ofilita,
As fi fost un praf purtat de vant.

Ce-as putea sa-Ti daruiesc, o, Doamne?
Ca cerul si pamantul este-al Tau?
Ce-as putea sa-Ti daruiesc, o, Doamne?
Doar inima din pieptul meu.

Iti multumesc, Te preamaresc
Si vreau sa stii ca Te iubesc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.