joi

De nu mi-ai fi a mea scapare

De nu mi-ai fi a mea scapare
De nu mi-ai fi Tu adapost
Ce-as face in a mortii vale
E un pamant neputincios.

Ce as fi eu fara de Tine
Daca Tu zilnic n-ai veghea
N-as fi nimic, doar ce ma tine
E numai Doamne slava Ta.


In zori de zi faci sa rasara
Lumina peste viata mea
Simt cum iubirea-Ti ma-nconjoara
Si imi cuprinde fiinta mea.

Iti simt mereu aripa-Ti calda
Ce-acopera crestetul meu
Si-atunci ma-ntreb o sfinte Tata
Ce-as fi fara de harul Tau.

Nu sunt nimic in asta lume
Decat o mana de pamant
Careia Tu i-ai dat valoare
L-ai modelat si l-ai sfintit.

Tu mi-ai dat chipul Tau in lume
Suflare din suflarea Ta
Sunt constient ca-n toate Doamne
Depind doar de vointa Ta.


Acum te rog umil din lume
Inalt spre cer privirea mea
Si-Ti multumesc iubit Stapane
De toata indurarea Ta.

Sa-Ti cant doresc si sa-Ti dau slava
In veci vreau a Te lauda
Si-acum si in cereasca casa
Cand eu de-aicea voi pleca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.