joi

Ma simt atat de iubit

Ma simt atat de iubit
Si zi de zi ocrotit
Pe buze cand am rostit
Ruga mi-ai implinit
Te simt cu mine mereu
M-ajuti cand imi este greu
Te simt in tot ce privesc
Dar si-n sufletul meu.

Canta inima zi de zi de lauda
M-am intalnit cu tainicul meu veghetor
E Isus Hristos, prieten bun si credincios
A fost alaturi si la bine, dar si-n luptele ce le-am purtat
Nicicand nu m-a lasat.

Cand nici nu Te cunosteam
Pe multe cai rataceam
Dezamagit si infrant
Nicio tinta n-aveam
Dar pasul ratacitor
Spre cer se-ndreapta cu dor
De cand in inima mea
L-am primit pe Creator.

Viitorul meu e-n siguranta
Nu ma tem de-al umbrei mortilor
De cand L-am primit pe El in inima eu am
In cer un veghetor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.