marți

Calatoresc

Calatoresc prin lume, pe calea catre cer eu merg
Calatoresc in viata si inspre tinta vreau s-alerg
Nu poate sa ma tina nimic pe-acest pamant
In fiecare zi calatoresc sper locul sfant.

Caci... Acolo este tara, unde vreau sa fiu si eu
In raiul minunat, sa fiu cu Dumnezeu
In patria dorita, acolo vreau sa fiu si eu
In cerul stralucit, sa fiu cu Dumnezeu.

Pe drumul catre cer, multe am de strabatut
Dealuri, munti si vai, dar nu ma las nicicand batut
Biblia imi spune atunci cand voi ajunge sus
La capat de drum ma va astepta Isus.

Anii au trecut si doar putini au mai ramas
Dar de calea stramta eu niciodata nu ma las
Ea nu e usoara, placeri din lume pe ea nu-s
Dar e minunata fiindca duce la Isus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.