marți

Il voi binecuvanta

Il voi binecuvanta pe Domnul in orice ceas
Caci in fiecare zi El vegheaza al meu pas
Si-atuncea cand prin fapta mea eu nu merit harul Sau
El totusi ma iubeste si e cu mine la greu. 

 
El a lucrat in viata mea cu semne si minuni
Zi de zi cand L-am chemat cu credinta-n rugaciuni
Chiar daca uneori simteam ca Domnul nu m-aude
Am invatat sa rabd mereu caci El oricum imi va raspunde.

El a spus: Veniti la Mine, voi cei truditi si-mpovarati
Eu va voi da odihna si pace la Mine aflati

De aceea cand te clatini, stii ca ai un ajutor
Si-atunci cand n-ai nadejde, El iti este-ocrotitor.

Ii multumesc nespus de mult ca zilnic ma binecuvanta
Si chiar de viata este grea doresc sa merg pe calea sfanta
El merita toata onoarea si slava de pe-acest pamant
Caci nu e nimenea ca Domnul, atat de mare si de sfant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.