luni

Multe drumuri mi se ofera

Multe drumuri mi se oferă
Zi de zi în calea mea
Lângă cei care prosperă,
Însă nu fac voia Ta.

Dar eu vreau să merg cu Tine,
Drag Isuse, pe calea Ta,
O, ce poate fi mai bine
Decât, Doamne, a Te urma?

Pe-a Ta cale, ades am parte
De necazuri şi-ncercări,
Însă ştiu că după toate
Calea aceasta duce-n cer.

De aceea merg cu Tine
Orice-ar fi şi orice-ar veni,
Braţul Tău mereu mă ţine
Şi mă duce-n veşnicii.

Multe şanse mi-a dat lumea,
Multe uşi mi s-au deschis,
Dar eu am ales doar una,
Calea către paradis.

Fiindcă vreau să merg cu Tine,
Drag Isus, pe calea Ta,
O, ce poate a fi mai bine
Decât, Doamne, a Te lăudă?

Te-am ales, Isus, pe Tine,
Al meu veşnic Împărat,
Fiindcă ştiu că-n slăvi divine
Voi fi veşnic mângâiat.

Am ales să merg cu Tine
Orice ar fi şi orice ar veni,
Braţul Tău mereu mă ţine
Şi mă duce-n veşnicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.