luni

Am fost acolo-atunci si eu in rana Ta, Isus

Am fost acolo-atunci si eu in rana Ta, Isus
Cand sufereai Calvarul greu si ma iubeai nespus;
Pe ai Tai umeri apasa si greutatea mea
Sa-ti fac mai mare durerea pe cruce-n Golgota!

Cum sa-nteleg asa iubire
Sa intorci bine pentru rau
Nu mai exista asa jerftire
Decat in cer la Dumnezeu.

Am fost calaul ce Ti-a pus piroanele in maini
Si lancea care Te-a strapuns si cununa de spini.
Eu am fost glasul ce striga "Sa fie rastignit !"
Fara sa stiu ca jertfa Ta ma face fericit!

Erai acolo-atunci si tu in palma lui Isus
Cand viata-nchinuri si-o dadu de-al tau pacat rapus;
Cum poti sa stai nepasator in fata acestui har
Primeste-l ca Mantuitor sa ai iertare-n dar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.