luni

Ce dragoste ai arătat Când ai murit crucificat

Ce dragoste ai arătat Când ai murit crucificat
Purtând al meu păcat murdar Tu ai murit ca un tâlhar
Căci nu doar cuie Te-au străpuns Ci tot păcatul meu ascuns
Dar Sfântul Sânge m-a spălat Și-acum eu sunt nevinovat.

Îți mulțumesc, o, Domnul meu Că-n jertfa Ta am fost și eu
Răscumpărat, prin al Tău har Îți mulțumesc pentru acest dar
Îți mulțumesc, o, Domnul meu Că-n jertfa Ta am fost și eu
Eliberat de sub păcat Isuse-n veci fii lăudat.


Din dragoste Tu te-ai jertfit Și m-ai salvat, căci m-ai iubit
Prin jertfa Ta am fost iertat Cu Tatăl Sfânt m-ai împăcat
Povara mea, Tu ai luat Și pace-n suflet mi-ai lăsat
În mâna Ta e ființa mea Sunt liniștit și-n noaptea rea.

Tăria mea ești Tu, Isus Un scut ce e de nepătruns
În luptă Tu ai biruit Ești vrednic ca să fii slăvit
Tu boldul morții ai surpat Ai înviat și ne-ai salvat
Biruitor desăvârșit, Domnia Ta n-are sfârșit.

Biruitor desăvârșit Domnia Ta n-are sfârșit
Tu boldul morții ai surpat Isuse-n veci fii lăudat,
Tu ești puternic, Tu ești Sfânt În fapte, vorbe ... în cuvânt
Domnia Ta n-are sfârșit Isuse în veci să fii slăvit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.