luni

Eu sunt din acei care mai cred in Canaan,

Eu sunt din acei care mai cred in Canaan,
In Stanca cea de veacuri si-al mantuirii plan.
Eu cred in jertfa crucii si-ale Scripturii foi
Eu cred in nemurire si-n viata de apoi.


Eu sunt din acei care mai plang in rugaciuni,
Mai cred inca-n Rusalii si-n semne si minuni.
Eu sunt din cei ce inca mai cred in vindecari,
In apa cea din stanca si-n har in adunari.


Eu lupt cu-nversunare, dar nu lovesc in vant,
Caci arma mea cea tare, e-al Domnului Cuvant.
Si-n ziua bataliei, in focul cel mai greu,
Eu am scutul credintei, cu mine-i Dumnezeu.


Esti tu-n aceasta lupta doar simplu spectator,
Sau esti razboinic vrednic, esti un biruitor?
Ranit sau mort esti frate, sau prins esti de razboi,
Esti printre cei rapusi, sau esti printre eroi? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.