miercuri

Singur pe drum

Azi intreaba-te tu cui apartii sa nu te inseli
C-ai sa poti sluji pentru doi stapani
E-alegerea ta
Incotro te-ndrepti si spre ce alergi
Esti cu Dumnezeu sau tu te trezesti c-ai luptat mereu
Doar cu pumnul in vant.

Nu vreau sa ma duc fara Tine
Unde-am s-apuc fara dragostea Ta?
N-am nimic, Tu esti viata mea,
Nu pot sa ma lupt fara Tine,
Nu vreau sa adun ce nu-i bine,
Nu vreau sa raman fara Tine
Singur pe drum.

Este timpu-acum ca sa te trezesti
Sa realizezi unde te gasesti
Vezi viata ta, doar odata-o traiesti
Sufletul tau azi cui i-l daruiesti
Pentru cer te lupti sau in bezna esti
N-ai sa reusesti fara Isus.

Am eu doar o forma
Continutu-i doar o vorba in viata mea
Iti cer azi calauzire
Ma dedic pentru slujire
Isus.......









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.