joi

La tronul Tau


La tronul Tau Isuse draga m-aplec adanc, sunt vinovat
Stiu ca-n viata mea pribeaga de-atatea ori Te-am suparat.


Dar vin smerit in rugaciune o, Doamne bun la crucea Ta 
Caci norii grei par sa se-adune o, Doamne peste casa mea.

 

La tronul Tau cu-atatea doruri m-aplec cu-acei impovarati
Cu-acei bolnavi, saraci si singuri, cu-acei ce plang nemangaiati.


La tronul Tau acum Parinte s-au adunat multe poveri 
Te rog frumos sa iei aminte l-atatea lacrimi si dureri.

Pastor milos ce-aduci cu Tine doar mangaiere si alin
Tu cel ce stii sa faci doar bine in fata Ta azi ma inchin.


Isus, Isus a mea iubire spre Tine glasul mi-l indrept 
Din cerul Tau da-mi izbavire, in Tine sper si te astept.

Spre crucea Ta, deschide-mi drumul cand ostenit vreau sa m-asez
Si lasa-ma s-aduc parfumul recunostintei ce-ti pastrez.


Sa stau plecat o vesnicie, umil doar sub privirea Ta 
Caci Tu-mi dai pace, bucurie si ma primesti la Golgota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.