vineri

Cainta

Cand intr-o zi plangeam cu-amar
Ca Petru in noaptea lepadarii
Isus veni la mine iar
,, O Doamne, vii atat de rar
Dar nu m-ai dat
Dar nu m-ai dat uitarii. ,,

Isus  privindu-ma mi-a zis
,, Nu Eu m-am departat de tine,
Ci tu-ai fugit de tot ce-i scris
Si ti-ai facut un paradis
In viata fara Mine!,,

Ai alergat dupa placeri
Ce nu ti-au dat nici fericirea
Ai asteptat noi primaveri
Cu aer cald din alte sferi
Vai, vai ce dezamagire!

In ochii Lui de slava plini
Se reflecta iubirea-ntreaga
Cel ce purtat-a crengi de spini
Ma tot privirea cu ochi senini,
Spre cer, spre cer vrand sa m-atraga.

Eu am cazut atuncea jos
Smerit la sfintele-i picioare
Dar El mi-a spus cu glas duios
,, Te iert din nou, fii credincios
Nu doar de sarbatoare! ,,



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.