luni

De ce-ai uitat ca-n incercare

De ce-ai uitat ca-n incercare
Ti-am spus ca nu te voi lasa
De ce-ti curg lacrime amare
Si trista este viata ta ?
De ce cartesti cand suferinta
Isi pune amprenta-n viata ta
Mai ai putin si biruinta
Va fi deplin de partea ta .

Ti-am spus sa mai veghezi o clipa
Caci nicidecum n-am sa te las
Te-oi ocroti cu-a Mea aripa

Cu tine sunt la orice pas
Te voi purta pe-a Mele brate 

Si mangaiere vreau sa-ti dau 
Ti-am spus sa stai in asteptare
Caci voi veni ca sa te iau .


De ce credinta ta slabeste
De ce esti apasat mereu
Mai ai putin si se sfarseste
Amarul si urcusul greu.
De ce privesti la valul marii
Si spui adesea pana cand
Mai ai putin si se iveste
Lumina Soarelui Preasfant .

De ce-ai uitat Cuvantul care
L-am spus ca nu te voi lasa
De-ar trece cerul si pamantul
Voi fi mereu de partea ta
Priveste numai la Golgota
La ranile ce-au sangerat
De acolo vine izbavirea
In palma Mea tu esti sapat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.