miercuri

Voi rezidi altarul

Ingenuncheat cu fata-n palme, cu sufletul indurerat
Regret cu lacrimi ziua-n care pe cai straine am urcat
Cand tremurand de nestiinta, trecand al raului hotar
Am transformat intr-o ruina al rugaciunii sfant altar.

Atunci splendoarea partasiei si focul dragostei s-a stins
In locu-n care prin credinta intotdeauna am invins
A venit ploaia necredintei intr-un adevarat suvoi
Acoperind pietrele sfinte cu al pacatului noroi.

O, Tata Sfant te rog asculta, durerea unui fiu pierdut
Si da-mi din nou puterea sfanta si dragostea de la-nceput
Primeste-ma in legamantul fagaduintei cum am fost
Caci fara Tine Doamne viata, in lume n-are niciun rost.

Voi ridica din nou altarul, pierdut candva pe-acelasi loc
Iar Tu sa-mi pui Ceresc Parinte pe-altar al dragostei sfant foc
Si prima jertfa inchinata Tie puternic Dumnezeu
Pe-altarul sfant al rugaciunii, in umilinta voi fi eu.

Doamne starpeste rautatea din inima mea zi de zi
Si umple-ma de-ngaduinta, pe fratii mei sa-i pot iubi
Cu maini curate-ntotdeauna sa ma pot Tie inchina
Si orice gand, vorba sau fapta sa fie doar spre slava Ta.

Nu vreau sa mai domneasca-n mine, eul meu vechi si pacatos
Caci Domn pe veci al vietii mele, de astazi este doar Cristos
Vointa mea chiar de-ar ajunge cenusa spulberata-n vant
In mintea mea ar fi stapana puterea Duhului Tau Sfant.

Eu nu ma mai despart vreodata de-al rugaciunii sfant altar
Ca doar aici imi dai credinta, sa-mi fac comori ceresti de har
Caci Tatal bun din cer trimite in dar raspuns la rugaciuni
Si-n voia Lui si-arata slava vorbind prin semne si minuni.

Eu Ti-am simtit apropierea cand prin credinta mi-ai iertat
Trecutul meu plin de pacate si trupul mi l-ai vindecat
Cum as putea sa-I uit iubirea Celui mai mare Dumnezeu
Ce candva sus pe lemnul crucii, Si-a dat viata-n locul meu.



Un comentariu:

  1. Foarte frumoasă cântare Domnul sa binecuvânteze cu viață veșnică pe cine a compus cântarea aceasta minunată.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.