luni

Se aud pasii Lui pe drum

Daca Domnul chiar la noapte ar veni
Vom intampina pe Mesia
Daca firul vietii noastre s-ar sfarsi
Unde vom petrece vesnicia
Poate-am fost crestin de-o viata
Poate am primit arvuna
Dar in sfanta dimineata
Ne va-ntampina cununa.

Se-aud pasii Lui pe drum
Suntem gata chiar acum
Sa zburam spre patria de sus
Cand trambita suna-va cu toti vedea-vom slava
Putea-vom sta 'naintea lui Isus.


Daca Domnul chiar la noapte ar veni
Cata truda va primi rasplata
Oare focul cat din ea va mistui
Cand lucrarea ne va fi-ncercata
Cate jertfe intregite am adus ca rod sfintirii
Cate altele stirbite de nerastignirea firii.

Se-aud pasii Lui pe drum
Suntem gata chiar acum
Sa dam socoteala Domnului
Caci vor fi rasplatite doar jertfele-ntregite
Cu ce castig venim 'naintea Lui.

Daca Domnul chiar la noapte ar veni
Va gasi smerenie si iubire
Cati din cei ce am promis ca-L vom sluji
I-am adus in adevar slujire?
Poate-am fost crestin de-o viata
Dar am fost in El lumina
S-a vazut pe-a noastra fata
Stralucirea Lui divina.

Se-aud pasii Lui pe drum
Suntem gata chiar acum
Sa zburam in stol spre porumbar
E vremea cantaririi roadelor iubirii
Sa nu ne fie lupta in zadar.


Iar de Domnul chiar la noapte n-ar veni
El e-aici prezent in adunare
Jertfa Lui inca mai poate curatii
Harul Sau iti da si azi iertare
Daca am fost crestin de-o viata
Dar am atipit pe cale
Astazi inca e deschisa
Usa indurarii Sale.

Se-aud pasii Lui pe drum
Sa fim gata chiar acum
Asteptand venirea Domnului
Biserica aleasa ce vrei sa-I fii mireasa
Nu poti sa fii oricum mireasa Lui
Se-aud pasii Lui pe drum
Sa fim gata chiar acum
Asteptand venirea Domnului
Sa ii iesim 'nainte purtand podoabe sfinte
Si vrednici ca sa fim mireasa Lui.

2 comentarii:

  1. Buna ziua, as dori si eu acest negativ neaparat gratis sau cu bani nu conteaza, varianta originala. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dori sa cumpar aceste negativ, varianta originala, va rog spuneti-mi cum pot sa fac asta. Adresa meade email este simiviorel@yahoo.com. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.