joi

Vad ca timpul zboara

Vad ca timpul zboara foarte iute,
Stiu ca poate maine n-a mai fi
Si de ca in zori Isus revine
Am sa plec cu El in vesnicii
O, ce mare fi-va bucuria
Cand l-oi intalni pe-al meu Isus
Eu astept cu-atata nerabdare
Clipa cand voi fi in ceruri sus.

As dor sa vad Ierusalimul,
Iar in poarta Mirele iubit
Imi va spune ca acela-i locul
Care pentru min' l-a pregatit.

Doamne eu te rog pentru aceia
Ce te cheama din necaz si plans
Spune doar o vorba-n asta vreme
Pace sa le-aduca-al Tau cuvant.

Astazi cat mai este timp alege
Calea ta si rostul vietii-ntregi
Cum al tau sfarsit il vei petrece
Plansul sau splendorile ceresti.

Iata ca-n curand Isus revine
Eu te-ntreb  esti oare pregatit
El este si alfa si omega
El e inceput, El e sfarsit.

El va sterge-atunci intr-o clipita
Orice lacrima sau orice plans
Moarte n-a mai exista atuncea
Numai bucurie in Isus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.