joi

Inima imi bate la porunca Ta

Inima imi bate la porunca Ta
Cand iti innoiesti bunatatea Ta
Orice dimineata, Doamne imi arata,
Caci a Ta indurare este minunata
Orice zi din viata mi-e imbelsugata,
Tu ma-ncununezi cu iubire, Tata.

Inima te lauda Preaiubitul meu
Caci imi dai viata chiar de-mi este greu
Stiu ca a Ta privire este indreptata,
Spre a mea fiinta de Tine creata
Bratul Tau puternic m-ajuta prin lume
Prin chin si suspine esti Isus, cu mine.

Dimineata laud bunatatea Ta,
Si astept, o, Doamne indurarea Ta
Aplecat in taina, glasul mi-l indrept
Caci raspuns la ruga, Doamne eu astept
Stiu ca niciodata nu ma parasesti,
Tu mi-aduci, Isuse, mangaieri ceresti.

Cat prin lume Doamne ma vei mai purta
Cu a mea suflare Te voi lauda
Voi vesti la oameni, lucrarile Tale
Si voi trambita despre-a Ta indurare
Cat voi fi in viata eu te voi slavi,
Pana cand Isuse Tu vei reveni
De-or veni in lume vremuri de-ncercare,
Nu ma vor abate de pe-a Ta carare
Tu mi-esti bucuria, tu mi-esti desfarea,
Tu esti pacea mea, Tu Isus Mesia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.