duminică

O, Domnul meu cel bun

O, Domnul meu cel bun spre Tin ma-ndrept acum
Nu ma lasa sa ratacesc din drum.
In lumea de necaz cand valuri vin talaz
Ajuta-ma ca sa fiu mereu treaz.

Te rog adu-ti aminte o, scumpul meu Parinte,
Priveste inspre mine cand mi-e greu
Te rog adu-Ti aminte cand cu lacrimi fierbinte
De dorul Tau, Isus, suspin mereu.

Cand suferinta grea in ispita cea rea
Ma amagesc si-ncearca viata mea
Vino-n barca mea, Isus nu ma lasa
Ma inconfoara cu dragostea Ta.

O, Domnul meu iubit al meu dor nesfarsit
Se-ndreapta tot mereu spre infinit
Spre slavile ceresti de unde ma privesti
De unde ajutor imi daruiesti!

O, Domnul meu iubit ramai pan la sfarsit
In orice zi cu min pe-acest pamant.
Sa pot a Te lauda, s-astept venirea Ta
Mi-e dor sa te pot a te-ntampina!

5 comentarii:

  1. PACE!CUM SA GASESC NEGATIVUL?AJUTATI-MA VA ROG

    RăspundețiȘtergere
  2. TREBUIE CITIT: CUM AM OBȚINUT ÎMPRUMUTUL DE 275.000,00 USD DE LA ACEASTA MARE COMPANIE NUMITĂ Instituții de credit pentru împrumut

    Bună ziua tuturor din întreaga lume, sunt Abdur Raheem, din Egipt, orașul Cairo. Sunt mamă singură a doi copii și eram blocat într-o situație financiară și trebuia să mă refinanțez și să-mi plătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private, cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea băncilor mi-au refuzat creditul, nu cădea pradă acelor înșelători de acolo care le numesc creditori de bani, toți sunt escroci, tot ce vor sunt banii tăi și nu veți mai auzi de ei, mi l-au făcut de patru ori înainte de a fi prezentat instituțiilor de credit pentru împrumuturi, cea mai interesantă parte este că împrumutul meu mi-a fost transferat în 48 de ore, așa că vă sfătuiesc să contactați împrumutul de credit Instituțiile, dacă sunteți interesat să obțineți împrumuturi și sunteți sigur că le puteți rambursa la timp, le puteți contacta prin numărul WhatsApp: +393510483991
    E-mail: (loancreditinstitutions00@yahoo.com) Fără verificare de credit, fără semnatar cu o rată a dobânzii de doar 2% și planuri mai bune de rambursare și program, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la obținerea unui împrumut fără garanție, atunci contactați instituțiile de credit de împrumut astăzi pentru împrumut

    Ei oferă tot felul de categorii de împrumut pe care ei

    Împrumut pe termen scurt (1_10 ani)
    Împrumut pe termen lung (20_30 de ani)

    Oferă împrumuturi de genul

    * Împrumuturi pentru achiziționarea de proprietăți Împrumut la domiciliu ............., Împrumut pentru afaceri ........
    Împrumut de consolidare a datoriilor ....... Împrumut pentru studenți .........., Împrumut de înființare a afacerii
    Împrumut de afaceri ......., Împrumut de companie .............. Împrumut ipotecar
    împrumut pentru construcții ..... împrumut auto ........ împrumut hotelier .... împrumuturi personale..împrumuturi imobiliare etc.

    E-mail .......... (loancreditinstitutions00@yahoo.com) Număr WhatsApp: +393510483991
    Când vine vorba de criză financiară și trebuie să fii liber de criza financiară, atunci instituțiile de credit pentru împrumuturi sunt locul potrivit, te rog, spune-le doar că Abdur Raheem îți va conduce Norocul ....

    RăspundețiȘtergere
  3. MĂRTURIE PRIVIND CUM AM OBȚINUT ÎMPRUMUTUL DE (AED 450.000,00 Dirham) DE LA O COMPANIE DE FINANȚĂ GENUITĂ SĂPTĂMÂNA trecută Email pentru răspuns imediat: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    Numele meu este Qutiba alsaleh din Abu Dhabi
    Instituțiile de credit de împrumut vă pot ajuta, de asemenea, cu o ofertă legitimă de împrumut. El a ajutat și alți colegi de-ai mei. Dacă aveți nevoie de un împrumut autentic fără costuri / stres, acesta este creditorul potrivit pentru a vă șterge problemele financiare și criza de astăzi. Instituțiile de credit de credit dețin toate informațiile despre cum să obțineți bani rapid și nedureros prin WhatsApp: +393510483991 Email:
    loancreditinstitutions00@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. VESTI BUNE VESTI BUNE
    Aveți nevoie de un împrumut legitim, onest, de încredere și urgent? Căutarea dvs. de împrumut legitim se termină aici astăzi, deoarece suntem aici pentru a vă satisface nevoile financiare. Dacă vi s-a refuzat un împrumut de către bănci sau instituții financiare din orice motiv, nu vă mai faceți griji despre problemele dvs. financiare, deoarece suntem soluția pentru nenorocirea dvs. financiară. Am oferit miliarde (diferite valute) în împrumuturi de afaceri pentru peste 32.000 de proprietari de afaceri. Folosim propria noastră tehnologie de risc desemnată pentru a vă oferi împrumutul de afaceri potrivit, astfel încât să puteți crește treaba ta. oferim împrumuturi de toate tipurile cu o rată a dobânzii scăzută și, de asemenea, o durată pentru a rambursa împrumutul Aveți un credit prost? Ai nevoie de bani pentru a plăti facturile? sau crezi că este necesar să începi o nouă afacere? Aveți un proiect neterminat din cauza finanțării slabe? Ai nevoie de bani pentru a investi într-o specialitate care să te avantajeze? ISLAMIC REFINANCING LOAN COMPANY
    scopul este de a oferi servicii financiare profesionale excelente e_mail:[islamicrefinancing@gmail.com]

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
    1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
    2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
    3. Vindecă tot felul de boli umane.
    4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
    5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
    6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
    7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
    Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.