joi

Dragostea care nu doare

Dragostea care nu doare
N-are roade numai floare
N-are lacrimi ci-nselare
N-are viata numai pare!
Dragostea care nu plange
Nu se-aprinde ci se stinge
Nu se-ntalta ci coboara
Nu invie ci omoara.


Dragostea ce nu-i fierbinte
Nu te crede ci te minte
Nu e-n soare ci e-n ceata
Nu-ncalzeste ci ingheata!
Dragostea ce nu-i curata
Nu trezeste ci imbata
Nu ramane ci tradeaza
Nu albeste ci-ntineaza!


Numai dragostea divina
Nu te arde ci te-alina
Nu te lasa ci te tine
ORice trece si-orice vine.
Numai dragostea frumoasa
Legamantul nu si-l lasa
Si cununa nu-si desparte
Nici in viata nici in moarte!

Un comentariu:

  1. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.

    *Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

    *Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
    Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.