marți

Doamne sunt al Tău elev

Doamne sunt al Tău elev
Mă primește-n clasa Ta
N-am stilou, n-am nici caiet
Dar scriu pe inima mea.

Vreau să-ncep cu alfabetul
Şi poruncile dintâi
Şi încetul cu încetul
Să învăț a te sluji.


Sunt elevi cu multe-absențe
Deși anii au trecut
Si cu multe corigențe
În viața de pocăit.

Unii sar în alte clase
Alții spun c-au terminat
Nu mai vor să bea nici lapte
Vor bucate tari deodat’

Zi de zi noi dăm lucrare
De control, extemporal
Din capitolul cel mare
Lupta, lupta, cu satan.

Teoretic știm de toate
Însă practic pe teren
Mai avem si corigențe
În probleme fel de fel.

Toata viata e o scoala
Cat traim pe-acest pamant
Caci Profesorul cel mare
Stie tot ce ai in gand.

Schimba-ti astazi starea frate
Schimba-ti gandul, inima
Cand vei termina cu scoala
Mantuire vei avea.

Frații noștri știți prea bine
Ce-am aflat de la-nceput
Ordin să se știe bine
De vrei mare fă-te mic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.