duminică

Ti-am cunoscut iubirea

Ti-am cunoscut iubirea, acolo la fantana,
Cand, plin de bunatate Tu mi-ai intins o mana,
Mi-ai spus atunci ce nimeni, nu mi-a mai spus vreodata,
Vazut-am caci Tu Doamne, imi stii viata toata.

De-atuncea au trecut vremi de indurare,
Ani buni de propasire si binecuvantare,
Ma simt legat de Tine, Isuse, prin credinta
Si simt cum ai Tai ingeri pazesc a mea fiinta.


Tu faci ca sa rasara al diminetii soare
Si orice zi cu Tine, e zi de sarbatoare.
E un prilej de lauda, de cant si bucurie,
Caci Tu reversi in toate, Isuse, armonie.

Te simt asa de-aproape, in ceasuri de-ncercare,
Ma simt in siguranta, pe bratul Tau cel tare,
In dragostea Ta mare, imi dai belsug de paine,
Mi-alungi din viata teama, de ziua cea de maine.


Te simt in bucurie, dar si in suferinta,
Cand sunt pe culmi de slava, dar si in umilinta.
Se-ntuneca tot cerul cand iti ascunzi privirea,
Caci ma cufund in noapte, de nu-ti simtesc iubirea.

Ma-ntreb adesea-n taina, ce-as face fara Tine,
Si fara bucuria, ce-ai pus-o Tu in mine,
Caci nu va fi in lume, nimic, sa ma desparta,
De marea ta iubire, ce-n sanul ei ma poarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.