marți

Daca intr-o zi

Daca intr-o zi ploaie nu va fi
Daca-n loc de rod si floare
Glas de cantec sau culoare
Nori de praf in zari s-or ridica
Daca intr-o zi norii vor veni
Daca multi din jurul meu
Nu vor fi cand imi va fi greu
Si mereu voi spune, in zadar.


In Tine ma incred ca vei fi langa mine
Chiar daca zi de zi imi e greu sau mi-e bine
Si frica nu-mi va fi cand Te stiu langa mine
Daca intr-o zi greu va fi.



Daca intr-o zi anii vor fugi
Lasand loc de griji sau boala
Urme-adanci sau tampla alba
Si nu stiu cand ziua s-a sfarsi.



In Tine ma incred ca o mana intinsa
Ma va feri de rau sau de cursa intinsa
Si nimeni nu va stinge o flacara aprinsa
Daca intr-o zi..........

In Tine ma incred ca vei fi langa mine
Chiar daca zi de zi imi e greu sau mi-e bine
Si frica nu-mi va fi cand Te stiu langa mine
Daca intr-o zi greu va fi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.