miercuri

Te-am vazut

Te-am vazut intaia oara, cand cazut pe drum eram
Despre Tine sfinte Tata, mai nimic eu nu stiam
Ti-a fost mila de-al meu suflet si de jos m-ai ridicat
Dandu-mi viata spre viata, pasii mei i-ai indrumat.

M-ai ridicat din groapa mortii, iar pacatul ce-l aveam
Mi l-ai sters fara de urma, toata vina ce-o purtam
Mi-ai spalat-o-n al Tau sange si-acum sunt un om salvat
Iti multumesc esti al meu Tata, esti atat de minunat.

Am vazut a Ta iubire, cand pe brate m-ai luat
Si mi-ai dat odihna-n suflet, ranile mi le-ai spalat
M-ai purtat pe-a Tale brate si m-ai dus in casa Ta
Unde vreau toata viata, Doamne sa Te pot lauda.


Cum sa-Ti multumesc caci viata ce o am nu e deajuns
Sa Iti pot aduce slava si sa-Ti multumesc, Isus
Ca m-ai scos din groapa mortii cand credeam ca voi muri
Si in suflet mi-ai pus dorul, numai Tie a-ti sluji.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.