luni

La umbra Lui

Ma-ncred in El
Orisice s-ar intampla
Ma-ncred in El ,
El e salvarea mea.

Ma-ncred in El orice ar fi
Chiar de-i noapte sau e zi
Mi-a spus sa-L chem cand sunt in stramtorare
Ma izbaveste din cuptor
E Dumnezeu ocrotitor
El ma ajuta cand sunt in incercare.

La umbra Lui, un adapost mereu gasesc
La umbra Lui, deseori ma odihnesc.

La umbra Lui sunt ocrotit
De arsita sunt scutit
Cand isi intinde mana Lui spre mine
E Dumnezeu ce da speranta
Eu sunt cu El in siguranta
La umbra Lui ma simt atat de bine.

La tronul Sau, am primit a Lui iertare
In preajma Lui, gasesc alin si vindecare.

In preajma Lui sunt fericit
Fiindca atat m-a iubit
S-a jertfit pe cruce la Calvar
A parasit slavi divine
Si s-a aplecat spre mine
Dandu-mi mantuirea Sa in dar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.