miercuri

De dragul Tau

Dintre tot ce poate lumea s-ofere
Am ales pe Tine sa Te urmez
Am ales sa merg pe drumul spre viata
Sa Te iubesc
Am ales sa fiu un om cumsecade
Renuntand sa mai traiesc in pacat
Am aruncat povara din spate
De dragul Tau, la placeri am renuntat.

Dar pentru aceasta lumea, azi ma uraste
Si ma priveste ca pe-un om rau
Dar nu conteaza pentru mine e tot una
Accept toate acestea, de dragul Tau.

Dintre toate cate viata aceasta
Mi-a oferit in schimbul numelui Tau
Le-am refuzat pe toate fara regrete
De dragul Tau
De aceea am ramas fara prieteni
Ca L-am ales in viata pe Dumnezeu
Te am pe Tine chiar de am pierdut totul
Iar toate acestea, de dragul Tau.

Iar pentru  toate cate in lumea aceasta
Noi suferim pentru numele Tau
Exista un premiu pentru acei care lupta
De dragul Tau
Cununa-i viata pe taramul iubirii
In marea casa a lui Dumnezeu
Pentru acei care sufera-n lume
De dragul Tau.



Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.