miercuri

Eu sunt salvat

Eram orbit de a mea framantare
De-al meu trecut intinat, mantuit
Incatusat de greselile-amare
Crezand ca nu vor avea un sfarsit
Dar spunand: "fiul meu Tu spre mine-ai privit
Tu nu mai esti rob, pentru tine-am murit."

Eu sunt salvat, eliberat
Lanturi grele s-au rupt acum
Voi merge pe un nou drum
Caci nu mai sunt cel ce eram
Eu sunt salvat.

Intreaga viata mea am fost nevrednic
Traind rusine si-amarnic regret
Dar ascult soapta-ti blanda:
''Sunt aici fiul meu''
Si-atunci mi-amintesc m-a slavat harul Tau.

Eu sunt salvat, eliberat
Lanturi grele s-au rupt acum
Voi merge pe un nou drum
Caci nu mai sunt cel ce eram
Fiindca omul vechi s-a dus si timpul lui a apus
Nu voi mai urma calea sa
Fiindca am fost renascut si am un nou inceput
Pe Domnul meu Il voi vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.