miercuri

De-atatea ori

De-atatea ori Te-am ranit
Si de-atatea ori ... de-atatea ori ai plans ...
De-atatea ori Te-am rastignit
Pe lemnul greu cel rece, dar mi-ai spus
Ca o privire sau un zambet
Spre Tine daca imi intorc, Tu poti schimba
Durerea mea in bucurie,
Durerea Ta spre binecuvantarea mea.

Revarsa-n mine, Doamne, dragostea dintai
Si-adu-mi aminte de tot ce Tu mi-ai daruit
Inchide-mi ranile, care m-au facut sa uit
Iubirea ce Tu mi-o porti si mi-o oferi in fiecare zi!


Dar azi, Te rog, sa-mi fii Tu sprijin
in viata mea traita pe pamant
Sa ma ascund in rugaciune,
Sa vin in fiecare zi c-un gand
Inspre iubire si iertare,
Iubirea sfanta ce patrunde-n viata mea,
Sa ma-nvelesti in umilinta,
O, pune-n mine glasul Tau, Isuse drag!

Aceasta este ruga mea,
O-nfatisez ‘naintea Ta
Predau azi tot ce nu pot purta,
Tu innoieste-mi inima!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.