marți

Te caut

Te caut, Te caut, Isuse
Din zori-n amurg, cu doruri ce curg,
Pe Tine in graiuri nespuse
Ca apa de munte in clocot,
Ca ploaia de vara in ropot,
Ca norul soliei de clopot
Asa eu Te caut pe Tine.

Cu ravna mai treaza, mai calda,
Intruna Te caut, desi Te-am aflat
Si sufletu-n Tine se scalda
Cum floarea-nseteaza de soare,
Cum cerbul doreste izvoare
Asa este-a mea cautare,
Mereu mai curata, mai mare.

Cu cat eu Te caut pe Tine,
Cu-atata mai mult, doresc sa-Ti ascult
Chemarile Tale divine
Si cine-ar putea deodata
Cuprinde fiinta ta toata
In taine de soare-mbracata?
De-aceea Te caut pe Tine.

In Tine-mi gasesc linistire
Si sufletul meu, primeste mereu
Comori de-adevar si iubire
Te caut izvorul cantarii,
Lumina in noaptea-ntristarii
Doresc frematarea cautarii,
Ca-n ea-i doar a mea linistire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.