joi

Ganduri si rugaciune

Ma gandesc la ziua ce-a trecut
La ce-am facut cu ce am avut
Timpul meu in ce l-am investit
Pentru ce anume am trait
Mi-ai dat suflarea ca un dar
Din iubirea-Ti fara de hotar
Dar adeseori am risipit
Timpul scurt pe care l-am primit.

Ziua de azi se va sterge
Va fi un ieri cu regrete
De n-am sa-nvat valoarea sa-i cunosc
Doamne arata-mi ce conteaza
In fata mea lumineaza
Sa te-onorez prin viata ce-o traiesc
Vreau s-o pretuiesc. 

Vreau sa te-onorez
Vreau sa inteleg o Doamne,
Cum sa rascumpar vremea
Fii puterea mea
Schimba mintea mea
Vreau de-acuma toate sa le pun in slujba Ta.

Timpul nu se-ntoarce la ce-a ramas
Trece-n ritmul propriu fara glas
Doar intelepcine imi doresc
Viata mea sa nu o risipesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.