miercuri

Cand sunt zdrobit

Cand sunt zdrobit si intristat in viata mea
Cand sunt cazut in valuri de-ncercari
Privirea mea spre Isus eu ridic atunci
Iar El se-apleaca si imi da puteri.

Eu nu pot sti de ce e incercarea grea
Si nu-nteleg de ce vin intristari
Dar sunt convins ca sunt sapat in mana Sa
Si nu-mi va da decat eu pot purta.

Cand pe genunchi ma plec, ii spun durerea mea
El ma asculta si-mi da mangaieri
Atunci eu capul meu il plec pe mana Sa
Si sunt convins ca El imi da puteri.

Eu nu-nteleg de ce asa ma-ncearca El
Dar intr-o zi in fata Lui voi sta
Atunci dureri si lacrimi eu nu voi avea
Si-am sa-nteleg, de ce-a vrut El asa.

Dar pan-atunci m-ajuta Dumnezeul meu
Supus, smerit sa stau 'naintea Ta!
Iar cand in cerul Tau, la Tine ma vei lua
In slava Ta, cu Tine eu voi sta. 
Pe veci Iti voi canta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.