joi

As da orice......

As da orice sa pot avea
Macar un strop din pacea Ta
As da orice sa pot avea
Iubirea Ta, in noaptea grea
As da orice sa pot zbura
Cand inima imi este grea
As da orice sa pot zbura
Spre tara mea, mi-e dor de ea.

As da orice ca inima Tu sa-mi atingi
As da orice de dorul Tau sa ma aprind
As da orice veșnic in prezența Ta
Sa pot sa-ti cant din inima iubirea mea
As da orice...

Nu lacrima-i problema mea
Nicio durere nu-i prea grea
Ma doare doar ca am plecat
Si am uitat iubirea Ta
Ma doare ca am ignorat
Si am distrus ce ai creeat
O fiinta ce a semanat cu Tine-odat'.


As da orice sa fiu asa cum m-ai creat
Sa am din nou tot ce-ai pus in mine-odat'
As da orice vesnic in prezenta Ta
Sa pot sa-ti cant din inima iubirea mea.

As da orice ca inima Tu sa-mi atingi
As da orice de dorul Tau sa ma aprind
As da orice vesnic in prezenta Ta
Sa pot sa-ti cant din inima iubirea mea
As da orice..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.