sâmbătă

Fug din noapte

Ma trezesc de multe ori,
Ma gandesc si ma cuprind fiori
Nu mai sunt cine am fost
Am pierd un timp din viata fara rost
Incerc sa ma ridic...

Dar fug in noapte, plang in soapte
Esti departe, nu Te gasesc
Chem lumina, intinde-Ti mana
Deschide-mi ochii sa Te privesc.

Te-am vazut de multe ori
Imbracat in haina unui trecator
Nu stiam cine era,
Cine ce vroia sa-mi dea, nu am stiut
Si ai plecat... ai plecat.

Deschide-mi ochii, vreau sa Te vad Isus
Deschide-mi ochii, vreau sa Te vad
Deschide-mi ochii, vreau sa Te vad Isus
Deschide-mi ochii, vreau sa Te vad.

Fug din noapte, plang in soapte
Esti aproape, Te privesc
Vad lumina, Ti-ai intins mana
Mi-ai deschis ochii si Te privesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.