luni

Vesnic in mana Ta

Ma trezesc bucuros dimineata si privesc sus spre cerul senin
Am speranta chiar de trece si viata, voi trai si in Raiul divin
Ma intind fericit langă cruce, unde n-am griji, dureri si nevoi,
Voi lasa al meu suflet sa urce spre lumina, sa zbor peste nori.

Voi lasa viata mea, voi lasa inima, sufletul voi lasa vesnic in mana Ta.

Port in mine cuvinte curate, iubitor le zambesc tuturor
Las’ ca dragostea Ta sa se-arate, pe pamant omului muritor
Vreau sa mangai ca Tine obrazul celor ce in dureri stau si plang
Chiar de am sa intampin necazul, stiu prin Tin' Isus am sa-nving.

Am sa-nving orice rau, Doamne prin harul Tau
Si daca voi cadea tot ma voi ridica.

Diminetile si toate zilele, Doamne, sunt in Mana Ta
Stiu ca ma vei ajuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.