marți

Cat esti tanar

Nu demult, am intrebat, odata
Pe-un batran ce pleca, foarte curand
Spune-mi tataie, ce-ai luat de la viata?
Ce multumire ai de pe acest pamant?
Mi-a raspuns dupa o clipa de ezitare...
Cu glas duios mi-a vorbit, parca-l aud:
Zilele-n care am mers in lucrare
Am vestit cuvantul la cat mai multi

Cat esti tanat sa faci o lucrare!
Cat esti tanar ai puteri si biruinti
Cat esti tanar, Domnul se bucura de tine
Ai curaj si raul poti sa-l invingi.

Simteam aceasta in mine, cel care
Stateam asa si cugetam la lectia lui
Odata-n viata mi s-a-ntamplat si mie
Sa ma gandesc, oare eu ce am facut?
Mai da-mi Doamne cativa ani de zile
Si Te-oi sluji de acum mai mult
Gandeam la Ezechia si la mine
Din clipa aceea eu asa am facut.

Cat sunt tanar sa fac o lucrare
Cat sunt tanar, am puteri si biruinti
Cat sunt tanar, Domnul se bucura de mine
Am curaj si rau pot sa-l inving.

Ia astazi un caiet, scri-o cantare
Fa o lucrare de-ajutor pentru batrani
Mergi la orfani si la altii in nevoi
Care asteapta ajutor si un sfant cuvant

Cat sunt tanar sa fac o lucrare
Cat esti tanar ai puteri si biruinti
Cat esti tanar, Domnul se bucura de tine
Ai curaj si raul poti sa-l invingi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.