marți

Nimeni n-a venit aici

Nimeni n-a venit aici la intamplare nu-i nascut pe acest pamant strain
Dumnezeu de la inceput dup-asemanarea Sa pe om l-a facut
Locul i l-a pregatit, in Edenul fericit raiul i l-a dat
Dar Satan acel siret, l-a facut pe-ntaiul Adam sa ajunga in pacat.

Dumnezeu, Domnul meu, mi-a iertat pacatul meu
Iarta-mi Doamne, ce-am gresit, vreau sa fiu eu mantuit.


Niciun fir de par din cap, nicio lacrima din ochi nu iti cade doar asa
Orisice pacat ascuns, cat ar fi fost el de mic, Domnul stie viata ta
Orisice-ai facut pe-ascuns, fie bine, fie rau, in curand totul va fi
La lumina scos de Isus Hristos si-atunci ce va fi ?

Dac-o lacrima din ochi pe obraz ti-a curs cumva pentru Domnul Tau Isus
Te-ai gandit la jertfa Sa, caci murind la Golgota pentru tine-a fost strapuns?
Astazi El pacatul tau, cat ar fi fost el de greu, numai El poate-a ierta
Dar spui: "O, Domnul meu, vreau sa fiu copilul Tau, Tu esti viata mea".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.