miercuri

Tu te-ai oprit, Isuse, lângă mine

Tu te-ai oprit, Isuse, lângă mine
Şi m-ai chemat să merg pe calea Ta.
Cu-atâta drag Tu m-ai atras spre Tine,
Că nici un val din lumea de suspine
Nu mă mai poate lua din mâna Ta!


Tu te-ai oprit, Isuse, lângă mine
Şi lacrima mi-ai şters cu mâna Ta!
Mi-ai spus că pacea este doar la Tine
Şi foc din Duhul Sfânt ai pus în mine,
Că să trăiesc de-atunci prin viaţa Ta!


Tu te-ai oprit, Isuse, lângă mine
Şi tainic m-ai chemat pe urma Ta,
Dar nori de neguri vin ades spre mine,
Ajută-mă să pot atunci, Stăpâne,
Prin noapte să zăresc Lumina Ta!

Tu te-ai oprit, Isuse, lângă mine
Şi nu mai vreau acum un alt alin!
Cu ce-aş putea să Te compar, Stăpâne?
Când nimenea nu poate fi ca Tine
Atât de Bun, de Mare şi de Sfânt!


Tu te-ai oprit, Isuse, lângă mine
Şi nu mai pot uită privirea Ta!
Oh, ţine-mă în Har şi azi, şi mâine
Să nu mai pot pleca de lângă Tine
Şi Tu să faci ce vrei cu viaţa mea! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.